Meer relatiebeheer? Niet zonder meer efficiëntie!
Tijd over voor relatiebeheer met slimme tools
Door een automatiseringsslag te maken met online accountancy software behoren allerlei handmatige taken tot het verleden. Facturen verwerken, bankgegevens importeren, het aanmaken van grootboekrekeningen. Ondertussen levert geïntegreerde CRM realtime inzicht in het bedrijf van iedere klant, zodat jij hun prestaties kunt bewaken. Zo hou je tijd over voor relatiebeheer.
Tijd over voor relatiebeheer met standaardisatie
Het gebruik van dezelfde grootboekrekeningen per klant werkt efficiënter bij het opzetten en beheren van administraties. Dezelfde consistente aanpak minimaliseert de afwijkingen en uitzonderingen die je dagelijks ophouden. Er is minder tijd nodig om nieuwe medewerkers in te werken. Ook is je werk beter te managen en transparanter.
Deel de verantwoordelijkheid met je klant
En als we daar toch mee bezig zijn, waarom bekijk je niet eens of je klant een paar simpele boekhoudtaken zelf op zich wil nemen? Onder jouw supervisie natuurlijk. Ineens heb je tijd om je te richten op meer aanvullende – en meer winstgevende – diensten waarmee je je relatiebeheer naar een hoger plan kunt tillen.
Ontdek meer in onze whitepaper
Meer lezen over de verandering van een traditionele accountant naar een onmisbare zakenpartner en vooral hoe je dit aanpakt in de praktijk? Dat kan! Maak jezelf, je mensen en je business klaar voor de toekomst met behulp van 9 tips uit de praktijk.
[Door: Arjen Nijdam. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring als marketing- en productmanager in de cloud en telecombranche. Oók internationaal. Bij Exact is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van Exact Online Accountancy.]