Reputatie accountant: betrouwbare maar dure adviseur
Daarom gaat in september de campagne “Nederland rekent op zijn accountants” van start.
Het grootste deel van het Nederlands publiek en het bedrijfsleven heeft een neutraal beeld van de accountant en ziet in de accountant vooral een betrouwbare maar wel dure, cijfermatige adviseur. De maatschappelijke rol en toegevoegde waarde van de accountant als gesprekspartner zijn grotendeels onzichtbaar. Bovendien is de indruk dat de sector niet erg innovatief is.
Accountants zelf gaven in dit onderzoek aan dat er meer aandacht zou moeten zijn voor adviseren als belangrijke taak van de accountant.
In september start NBA als onderdeel van de Vernieuwingsagenda een campagne om te bouwen aan een sterk merk.
AccountantWeek.nl informeert over zaken die voor accountants, medewerkers van MKB-accountantskantoren en hun klanten écht relevant zijn. Als lid ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws.
Ontvang de gratis nieuwsbrief Word nu lidPersonalia
Vacatures
Markt Update
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
AccountantWeek.nl is onderdeel van Sijthoff Media, dé partner voor (finance) professionals. Benut de vele advertentiemogelijkheden.
Daan Commandeur
Partner Manager