Omzet de Jong & Laan blijft ook in 2019 stijgen

De omzet van de Jong & Laan is in 2019 gestegen tot 69,2 miljoen euro, een groei van 4,5 miljoen euro.

Deze groei ten opzichte van vorig jaar hangt samen met de stijging in het aantal personeelsleden. Een mooie ontwikkeling in deze krappe arbeidsmarkt.

Inzet werpt vruchten af
Multidisciplinaire klantbenadering en een nieuwe werkmethodiek in de samenstelpraktijk zorgen ervoor dat de Jong & Laan kwalitatief, effectief en efficiënt voor de klant aan de slag gaat. Er wordt met een brede blik naar de organisatie van de klant gekeken, zodat de Jong & Laan vanuit alle disciplines meer voor de klant kan betekenen. Het resultaat van de focus op kwaliteit en integriteit is niet direct terug te zien in omzetcijfers, maar wel in een 100% score van voldoendes van de externe reviewers op 13 controledossiers. Een toekomstbestendige werkwijze voor verdere kwaliteitsborging in de gehele organisatie.

Tevreden en loyaal
De tevredenheid onder de medewerkers van de Jong & Laan blijft bijzonder goed. Uit het medewerkerstevredenheidsonderzoek in 2019 bleek maar liefst 91% van de medewerkers ‘tevreden tot zeer tevreden’ te zijn. Ook scoort loyaliteit hoog, 93% beveelt de Jong & Laan aan. Daar is de organisatie trots op. En het is terug te zien in de stijging van de medewerkersaantallen. De organisatie verwacht deze lijn in 2020 verder voort te zetten.

Kwaliteitsverslag
De Jong & Laan publiceert volgende week haar kwaliteitsverslag over 2019. In dit transparantieverslag wordt de gehele accountancypraktijk van de Jong & Laan belicht. Het verslag is daarnaast uitgebreid met de fiscale en personeelspraktijk. De bezoeker van het verslag wordt onder andere meegenomen in de nieuwe werkwijze van de samenstelpraktijk, de multidisciplinaire klantbenadering en de technologische ontwikkelingen die de organisatie uitrolt, zoals de visuele jaarrekening. Natuurlijk spelen de feiten en cijfers en de cultuur van de Jong & Laan in dit kwaliteitsverslag ook een belangrijke rol.

Gerelateerde artikelen