EY lift mee op populariteit padelsport

De accountants verlengen de sponsoring van de koninklijke padel-bond.

EY verlengt het sponsorcontract met KNLTB Padel. Met deze vernieuwde overeenkomst is EY hoofdsponsor voor padel in Nederland. De verlenging van de samenwerking werd bekend gemaakt tijdens een padeltoernooi in Rotterdam, waar honderd medewerkers van EY met elkaar aan het padellen waren.

EY haakt als sponsor vooral aan bij de snelle groei van de padelsport in Nederland. Volgens het accountants- annex advieskantoor heeft het sponsorschap de afgelopen drie jaar veel opgebracht. “Het geeft een boost aan onze bekendheid binnen de padeldoelgroep en bij onze relaties”, aldus het statement van EY.

Ons land telt op dit moment al meer dan 400.000 spelers. Er zijn al meer dan 630 locaties en ruim 2500 padelbanen. Er komen nog steeds nieuwe banen bij. De verwachting is dat dit doorgroeit naar vierduizend banen in 2028.

Tom de Kuijper nieuwe managing partner van EY Accountants

Gerelateerde artikelen