Deloitte Digital neemt Pervorm over

Deloitte Digital en digital marketing agency Pervorm hebben een overeenkomst gesloten.

Pervorm is gespecialiseerd in het leveren van digitale marketing & consultancydiensten, met name op het gebied van search, social, display en programmatic advertising. De integratie van Pervorm in Deloitte is per 1 mei 2019 van kracht.

Erik Nanninga, managing partner Deloitte Consulting: “De klanten en ervaring van Pervorm zorgen voor een prachtige versterking van onze Digital consulting praktijk. Met de integratie van Pervorm versterkt Deloitte haar positie als full-service digital dienstverlener”. 

Pieter Meijer, managing partner Pervorm: “Met Deloitte integreren we onze expertise op het gebied van programmatic, social en SEA met de (marketing) transformatie en platform technologie ervaring van Deloitte. Door deze gecombineerde offering kunnen wij onze klanten nog beter helpen met het inrichten en schalen van een performance marketing organisatie met bijbehorende processen en technologie.”

Deloitte speelt ook met deze overname in op de digitale transformatie die bedrijven willen en moeten doormaken. Onlangs opende het Big Four kantoor daarvoor The Garage; een fysieke plek waar klanten door middel van co-creatie geholpen worden om hun ambities tastbaar te maken, te experimenteren en tot implementeerbare oplossingen te komen. Deloitte richt zich met The Garage op de combinatie strategie, creatie en technologie.

Uit onderzoek blijkt dat organisaties de afgelopen jaren meer digitaal volwassen zijn geworden, maar nog steeds worstelen met het tastbaar maken van hun ambities en het implementeren van veranderingen.

 

Gerelateerde artikelen