Agrariërs vooral loyaal aan kleine accountant
Uit dit onderzoek blijkt dat de loyaliteit van agrariërs aan hun accountants gemiddeld 0% is. In vergelijking met andere onderzoeken die Prosu Databased Marketing uitvoert, is dat een hoge score. Gemiddeld scoren bedrijven in een NPS-onderzoek -10%.
Dit hoge gemiddelde is vooral te danken aan de kleinere accountantskantoren. Zij hebben in sommige gevallen wel een loyaliteit van 24%. De grotere accountantskantoren hebben allen een negatieve NPS-score. Dit houdt in dat hun klanten minder loyaal zijn en in veel mindere mate zorgen voor positieve mond-tot-mond reclame.
Prosu Databased Marketing onderzoekt sinds begin 2014 continue de NPS-score van accountants. In totaal zijn meer dan 13.500 agrariërs naar hun accountant gevraagd. Door de NPS-score te onderzoeken, meet Prosu Databased Marketing de mate van loyaliteit.
AccountantWeek.nl informeert over zaken die voor accountants, medewerkers van MKB-accountantskantoren en hun klanten écht relevant zijn. Als lid ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws.
Ontvang de gratis nieuwsbrief Word nu lidPersonalia
Vacatures
Markt Update
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
AccountantWeek.nl is onderdeel van Sijthoff Media, dé partner voor (finance) professionals. Benut de vele advertentiemogelijkheden.
Daan Commandeur
Partner Manager