Accountants maken opnieuw reclame voor hun vak

Vervolg mkb-campagne ‘Nederland rekent op zijn accountants’ van start.

De NBA is vandaag het tweede deel van de mkb-campagne ‘Nederland rekent op zijn accountants’ gestart. Hiermee wil de beroepsvereniging laten zien dat accountants een belangrijke rol spelen bij actuele thema’s als duurzaamheid en ondernemen na een pandemie. De campagne richt zich specifiek op mkb-ondernemers.

Vorig jaar bracht de NBA de meerwaarde van de accountant al onder de aandacht middels de campagne ‘Nederland rekent op zijn accountants’. Nu wordt de campagne nieuw leven in geblazen, met nieuwe ondernemersverhalen en video’s over actuele thema’s. Op nba.nl/rekentop vinden ondernemers veel praktische informatie over wat accountants precies voor hen kunnen betekenen. Daarnaast staan hier de nieuwe verhalen en video’s en kunnen mkb-ondernemers er een accountantskantoor in de buurt vinden. Ook kunnen zij via een online checklist direct zien of een accountant voor hen van toegevoegde waarde is.
 

Gerelateerde artikelen