NOAB start marketingcampagne naamsbekendheid

NOAB start vandaag een landelijke online marketingcampagne. Het doel van deze campagne is het verhogen van de naamsbekendheid van NOAB en het positioneren van het gecertificeerde NOAB-lid onder zzp’ers en mkb’ers.

NOAB lanceert deze campagne vanuit de wens van de achterban om NOAB bekender te maken bij ondernemers, waarbij de meerwaarde van het NOAB-kantoor centraal staat. Daarnaast is het voor zzp’ers en mkb’ers niet altijd duidelijk welke keurmerken en benamingen er zijn. Denk aan door elkaar gebruikte termen als financieel adviseur, boekhouder en accountant. NOAB brengt daarin duidelijkheid met de payoff bij het nieuwe NOAB-gecertificeerd-logo: ‘Het enige dat je moet weten over je administratie- of belastingadvieskantoor.’ 

Campagnestrategie

De online campagne is gericht op zzp’ers en mkb’ers. NOAB wil hen bewust maken van het belang van het NOAB-keurmerk bij (de keuze van) een administratie- of belastingadvieskantoor en de meerwaarde van een NOAB-kantoor: kwaliteit, zekerheid en actuele kennis en de rol als sparring partner voor ondernemers.  

Multimediaal

De campagne is multimediaal en bestaat uit tal van media en middelen:

  • Landingssite noabkeurmerk.nl: deze speciale campagnewebsite is zo ingericht dat bezoekers meteen op de juiste landingspagina binnen de site terechtkomen.
  • Animatie NOAB-keurmerk en nieuw logo NOAB-gecertificeerd
  • Video-testimonials van klanten van NOAB-kantoren: Brilbus, Yume en Johnson Petfoods
  • Social media
  • Online bannering en advertenties op zoekmachines
  • Interessante content voor ondernemers, zoals white papers, stappenplannen, interviews etc.
  • Toolkit voor kantoren: deze toolkit bevat niet alleen alle middelen uit de campagne, maar ook advies over het optimaliseren van online aanwezigheid van het kantoor en een social playbook als ondersteuning bij communicatie via social media.

Meer informatie op http://www.noabkeurmerk.nl/.

Gerelateerde artikelen