KPMG na Shell meest waardevolle Nederlandse merk
Elk jaar onderwerpt Brand Finance duizenden merken aan een uitgebreid onderzoek. Deze merken worden beoordeeld om te bepalen welk merk het meest krachtig is en welk merk het meest waardevol is per land, branche en tegenover alle andere merken wereldwijd. De meest waardevolle merken van Nederland worden gerangschikt in de Brand Finance Netherlands 50.
Shell heeft een merkwaarde van ruim 25 miljard (+15%), gevolgd door KPMG met een waarde van ruim 10 miljard euro (-3%). Derde op de lijst is Philips met een merkwaarde van 6,6 miljard euro (+10%).
AccountantWeek.nl informeert over zaken die voor accountants, medewerkers van MKB-accountantskantoren en hun klanten écht relevant zijn. Als lid ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws.
Ontvang de gratis nieuwsbrief Word nu lidPersonalia
Vacatures
Markt Update
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
AccountantWeek.nl is onderdeel van Sijthoff Media, dé partner voor (finance) professionals. Benut de vele advertentiemogelijkheden.
Daan Commandeur
Partner Manager