Flynth presenteert nieuwe audit naamsbekendheidscampagne

‘Audit-matisch gewoon goed'; met deze slogan start Flynth adviseurs en accountants deze week een nieuwe naamsbekendheidcampagne.

De campagne is het startschot voor een langere termijn positionering van Flynth en richt zich vooral op dienstverlening op het gebied van audit en assurance.

Met 1500 medewerkers en zo’n 60 vestigingen is Flynth Nederlands’ grootste adviseur en accountant voor het midden- en kleinbedrijf. Flynth wil in de campagne benadrukken dat "door samenwerking en verbinding onze klanten en collega’s een prettige werkrelatie hebben met elkaar”.

Erik Koetje, statutair directeur Flynth Audit: “Flynth is ontstaan vanuit een coöperatie en brengt dit gedachtegoed nog steeds in praktijk. Wij kennen een cultuur gebaseerd op vertrouwen en samenwerken. Wij focussen niet op afvinken van verplichte lijstjes, maar juist op het goede gesprek om de organisatie en de risico’s echt te kunnen begrijpen en dus een gedegen oordeel te vormen. Daarbij is onze kwaliteit van controle keer op keer door de beroepsorganisaties als uitstekend getoetst. Audit-matisch gewoon goed!”

Gerelateerde artikelen