Eerste complete mobiele boekhoud-app voor kleine ondernemingen

One Up biedt in de VS een compleet boekhoudpakket voor smartphones - inclusief CRM, facturatie en voorraadbeheer
De app is gebaseerd op de door hetzelfde bedrijf geleverde business suite myERP.com, en is vooral bedoeld voor zzp-ers en bedrijven tot ca 20 werknemers.
Het pakket synchroniseert automatisch met de bankrekeningen van de houder, waardoor betalingen met één klik goedgekeurd en betaald kunnen worden. De app heeft een voorraadbeheermodule, gekoppeld is aan een Point of Sale systeem, zodat gewaarschuwd wordt wanneer een voorraad aangevuld moet worden . Dat gebeurt in de vorm van een bestellingsvoorstel, dat met één klik gevalideerd en verstuurd kan worden.
De One Up suite genereert naast voorraadbeheer ( meerdere locaties mogelijk) ook automatisch paklijsten en pakbonnen plus facturen en (gepersonaliseerde) brieven aan klanten.
 
Externe accountants kunnen inloggen op het systeem en de beoeken controileren en/of data exporteren. 
De CRM-module houdt (digitale) correspondentie, telefoontjes en chats bij; wijst op verkoopmogelijkheden en concrete leads, personaliseert offertes en verandert die automatisch in een verkooporder en factuur.
 
De kosten? Vanaf $ 9 per maand voor één gebruiker.  
Gerelateerde artikelen