Amerikaanse klant ontevreden over telefoonmanieren accountant
De accountancybranche scoort in het onderzoek duidelijk slechter dan het gemiddelde van alle branches dat op 32 procent ligt.
Verzekeringsmaatschappijen scoren met 41 procent het best als het gaat om klanttevredenheid met betrekking tot de afhandeling van telefoongesprekken. Architectenbureaus komen met 20 procent het slechtst uit de bus.
Het onderzoek laat ook zien dat mannelijke klanten tevredener zijn over de manier waarop accountantskantoren telefoontjes afhandelen dan vrouwelijke (26 procent vs 23 procent).
De onderzoekers wijzen erop dat slechte afhandeling van telefoontjes door accountantskantoren slechte p.r. is en wel eens klanten zou kunnen kosten.
AccountantWeek.nl informeert over zaken die voor accountants, medewerkers van MKB-accountantskantoren en hun klanten écht relevant zijn. Als lid ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws.
Ontvang de gratis nieuwsbrief Word nu lidPersonalia
Vacatures
Markt Update
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
AccountantWeek.nl is onderdeel van Sijthoff Media, dé partner voor (finance) professionals. Benut de vele advertentiemogelijkheden.
Daan Commandeur
Partner Manager