Accountants Grant Thornton lokken nieuwe collega’s

Personeel speelt een rol in de nieuwe arbeidsmarktcampagne.

Vorige week heeft Grant Thornton een nieuwe arbeidsmarktcampagne gestart. Eigen medewerkers vertellen het verhaal over hun bijzondere carrièremoment. Het accountanskantoor Grant Thornton wil laten zien dat accountancy een menselijk vak is waarin het draait om het verhaal, de ambities en de emoties achter de cijfers, zo licht Grant Thornton het initiatief toe. 

Grant Thornton richt zich met de campagne op starters en mediors, maar hoopt ook een bredere doelgroep aan te spreken. “Sinds de ontwikkeling van onze campagne in 2020 is er veel veranderd”, vertelt Theo Ostermann, bestuurslid voor HR. “Het hybride werken heeft een vlucht genomen, de arbeidsmarkt staat – zeker in de accountancysector – enorm onder druk en ook binnen onze eigen organisatie waren er op strategisch vlak veranderingen.”

“Dat alles maakte een aanscherping van onze werkgeversbelofte wenselijk. Die aanscherping zit vooral in de werkmentaliteit binnen onze organisatie die we duidelijker laten zien. We zoeken naar talent dat het leuk vindt om diep te graven, kritische vragen durft te stellen, wil vernieuwen, veranderen en ontwikkelen.”

 

Gerelateerde artikelen