Vijfde ketentest afgesloten met uitreiking predicaten
Gouden predicaat
- Baker Tilly Berk
- Administratiekantoor J. Vermeij v.o.f. uit Gouda
- Boelhouwer Advies uit Tiel
Zilveren predicaat
- Harrier uit Groningen
- Hein Koning uit Volendam
- De Bruin Administratie & Advies B.V. uit Geldermalsen
- GL Administratie uit Oldenzaal
- Nieuwenburg Administratie- en Belastingadviseurs B.V. uit Alphen a/d Rijn
- Vadebra Administraties uit Oijen
Bronzen predicaat
- De Jong & Laan uit Vroomshoop
- Van Oers Accountancy & Advies uit Etten-Leur
- Heer Accountants uit Hoorn
- Ontdekkracht Accountants & Adviseurs uit Tilburg
- Alblas Administratie & Advies B.V. uit Ridderkerk
- De Jager Accountancy B.V. uit Harlingen
- Devotia Administraties & Belastingen uit Appelscha
- Fiducia Accountancy B.V. uit Amersfoort
- Administratiekantoor Reus & Bark uit De Goorn
- Claessens Consultancy & Accountancy B.V. uit Maastricht
- Kornips uit Roermond
- Wiljo Financieel Adviesbureau uit Hoofddorp
- Meliton van Houdt Administratie en Advies Bureau uit Spijkenisse
- Yoz Administratie en Advies uit Diemen
Ook XBRLreports en Make Life Easier hebben tijdens deze ketentest aangetoond dat hun software de aanlevering van kredietrapportages in SBR Banken volledig ondersteunt. XBRLreports heeft een zilveren predicaat ontvangen, Make Life Easier een bronzen predicaat en CaseWare heeft een gouden predicaat in ontvangst mogen nemen.
Achtergrond integrale ketentest
De integrale ketentest werd door het Financiële Rapportages Coöperatief (FRC) georganiseerd voor intermediairs en softwareleveranciers om proactief ervaring op te doen met SBR Banken. Met SBR als norm voor banken per 1 Januari 2017, is het belangrijk om alles goed te hebben opgetuigd. Gedurende de testfase hebben intermediairs, softwareleveranciers en het FRC de kans gehad om de punten daarvoor op de i te zetten.
Deze succesvol afgeronde ketentest betekent dat berichten op de juiste wijze zijn opgemaakt, technisch kunnen worden aangeleverd en bruikbaar zijn voor kredietprocessen binnen de banken. Dit garandeert dat intermediairs de klanten van de banken kunnen blijven ondersteunen na 1 januari 2017.