EY en Adobe gaan strategische alliantie aan

EY en Adobe gaan een strategische alliantie aan. Deze uitgebreide samenwerking helpt EY om een breed scala aan diensten aan te bieden, waaronder digital experience management en web content management.

Adobe gaat EY ondersteunen bij de hulp aan ondernemingen om hun winstgevendheid te vergroten en hun concurrentiepositie te verbeteren door digitale transformatieprogramma’s.

Adobe kondigde onlangs ook al een strategisch partnerschap met Microsoft aan. Hierdoor wordt Adobe Marketing Cloud geïntergreerd in Microsoft’s Dynamics. Deze samenwerking tussen Adobe en Microsoft sluit aan bij de strategisch zakelijke samenwerking die EY in 2015 aanging met Microsoft om gezamenlijk nieuwe en innovatieve diensten te leveren aan bedrijven over de hele wereld. Daarbij wordt gebruik gemaakt van EY’s diensten op het terrein van onder meer analytics, cyberveiligheid, digitale bedrijfsstrategie en programmamanagement. Die gaan geleverd worden met behulp van Microsoft’s cloud en data platforms.

Adobe heeft ook een overenkomst met NorthPoint Digital, een innovatieve digitale dienstverlener die in oktober 2015 werd overgenomen door EY.

Gerelateerde artikelen