Deloitte geeft ‘brand image’ make-over
20 juni 2016
Toen de oude en vertrouwde huisstijl ingevoerd werd, bestond Facebook nog niet…
De huisstijl en het logo van een organisatie zijn belangrijke ‘waarden’ van het betreffende merk. En net als de inrichting van uw huiskamer, wordt die huisstijl na een jaar of tien, vijftien nogal sleets. U ziet het misschien niet zo, (de vriendinnen van) uw vrouw zeker wel.
Deloitte heeft besloten na 13 jaar trouwe dienst het oude brand-imago, de huisstijl, radicaal te vernieuwen. In de video op de Deloitte-site wordt het waarom, hoe en wat duidelijk uitgelegd.
Gerelateerde artikelen
AccountantWeek.nl informeert over zaken die voor accountants, medewerkers van MKB-accountantskantoren en hun klanten écht relevant zijn. Als lid ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws.
Ontvang de gratis nieuwsbrief Word nu lidPersonalia
Voorvechter tegen greenwashing en voor...
Hij richt zich op de...
Na ruim tien jaar is...
Vacatures
Visionplanner
Alpina Group (vacatures)
Markt Update
Management stroomnetwerken buurlanden hebben verschillende...
Salarissen van financieel management...
Europees MKB steeds verder onder...
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
AccountantWeek.nl is onderdeel van Sijthoff Media, dé partner voor (finance) professionals. Benut de vele advertentiemogelijkheden.
Daan Commandeur
Partner Manager