Deloitte geeft ‘brand image’ make-over
20 juni 2016
Toen de oude en vertrouwde huisstijl ingevoerd werd, bestond Facebook nog niet…
De huisstijl en het logo van een organisatie zijn belangrijke ‘waarden’ van het betreffende merk. En net als de inrichting van uw huiskamer, wordt die huisstijl na een jaar of tien, vijftien nogal sleets. U ziet het misschien niet zo, (de vriendinnen van) uw vrouw zeker wel.
Deloitte heeft besloten na 13 jaar trouwe dienst het oude brand-imago, de huisstijl, radicaal te vernieuwen. In de video op de Deloitte-site wordt het waarom, hoe en wat duidelijk uitgelegd.
Gerelateerde artikelen
AccountantWeek.nl informeert over zaken die voor accountants, medewerkers van mkb-accountantskantoren en hun klanten écht relevant zijn. Schrijf je in voor de nieuwsbrief om altijd op de hoogte te zijn van het laatste nieuws.
Ontvang de gratis nieuwsbrief Word nu lidPersonalia
Barbara Majoor is aangesteld als...
Valse controleverklaringen zonder dat de...
Zijn benoeming is de volgende...
Vacatures
Velde N.V.
Thermotraffic
Markt Update
De bank noemt de accountant...
Summer School 2025: Jeroen Slop...
De titel biedt een route...
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
AccountantWeek.nl is onderdeel van Sijthoff Media, dé partner voor (finance) professionals. Benut de vele advertentiemogelijkheden.
Daan Commandeur
Partner Manager