Baker Tilly International krijgt Chief Quality Officer

Baker Tilly International heeft de top gereorganiseerd door een chief quality officer (CQO) toe te voegen aan de C-suite.

Daarmee wil het wereldwijde netwerk van Baker Tilly kantoren de leiding versterken, en een extra push geven aan de (realisatie van zijn) strategische visie. De CQO-post is toebedeeld aan Paul Ginman, tot gisteren de chief operating officer (COO) en ‘technical director’. Aan hem de taak leiding te geven aan het quality assurance programma van Baker Tilly en dat uit te breiden, verdiepen en versterken. Ginman was ook nauw betrokken bij de ontwikkeling en invoering van ‘global focus’, de audit-methodologie van Baker Tilly.

De rol van COO wordt overgenomen door Ben Lloyd, de regional director voor de Asia Pacifi regio. Ted Verkade, president en CEO van Baker Tilly International, zegt dat de veranderingen aan de top illustreren, hoe ambitieus de groeidoelstellingen van de organisatie zijn. Op dit moment is Baker Tilly International nr 10 op de lijst kantoren met de hoogste omzet, een omzet gerealiseerd door ruim 28.000 medewerkers in 165 kantoren in 141 landen.

cchdaily

Gerelateerde artikelen