Accon avm komt met boekhoudsysteem Acconline

Accon avm lanceert vandaag het boekhoudsysteem Acconline. De online omgeving maakt het voor zzp’ers en kleine ondernemers tot vijf werknemers eenvoudig om hun gehele administratie te regelen. Ze kunnen ook facturen aanmaken en hun cijfers online inzien.

Met Acconline biedt Accon avm een alternatief voor kleine ondernemers die liever geen tijd kwijt zijn aan de administratie, maar het wel goed geregeld willen hebben. Peter Feijtel van Accon avm: ‘Ondernemers houden niet van ‘de administratie’. En gelijk hebben ze. Ze moeten doen wat ze leuk vinden en waar ze goed in zijn. Hier krijgen ondernemers energie van, daar zijn wij bij Acconline van overtuigd. Juist voor hen hebben we Acconline ontwikkeld.’

Via app, e-mail of website voegen zzp’ers en kleine ondernemers hun facturen en bonnetjes toe aan Acconline. Het systeem herkent de facturen en verwerkt ze automatisch in de administratie. Peter Feijtel: ‘Onze boekhouders controleren de administratie en zorgen dat niet-automatisch herkende facturen op de juiste plek terecht komen. Door een beveiligde connectie met de bank van de ondernemer is de financiële administratie actueel. Daarnaast wordt de eventuele BTW-, VPB- en IB-aangifte verzorgd door Acconline, evenals de verplichte eindejaarpublicaties voor een BV.

Gerelateerde artikelen