Valkuilen bij het gebruik van Excel voor accountants- en administratiekantoren
Veel accountants- en administratiekantoren kiezen er in de beginfase voor om gebruik te maken van Excel om uren en declaraties te managen. Handig natuurlijk, u kunt eenvoudig beginnen en alles gaandeweg aanpassen. De praktijk leert echter dat hier een einde aan komt wanneer een organisatie volwassener wordt, of de declaraties complexer. Deze whitepaper beschrijft welke voordelen van Excel zich tegen u kunnen keren naarmate een organisatie professionaliseert en groeit en de informatiebehoefte van het management verandert.
AccountantWeek.nl informeert over zaken die voor accountants, medewerkers van MKB-accountantskantoren en hun klanten écht relevant zijn. Als lid ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws.
Ontvang de gratis nieuwsbrief Word nu lidPersonalia
Vacatures
Markt Update
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
AccountantWeek.nl is onderdeel van Sijthoff Media, dé partner voor (finance) professionals. Benut de vele advertentiemogelijkheden.
Daan Commandeur
Partner Manager