Overweegt u een moderne oplossing voor practicemanagement te gaan gebruiken

04 april 2018
Visma

Als accountancy- of administratiekantoor draagt u verschillende petten en vervult u per cliënt een verschillende rol. En waarschijnlijk gebruikt u ook uiteenlopende systemen om al uw interne bedrijfsprocessen in goede banen te leiden. De kans is groot dat u gebruikmaakt van verschillende systemen voor: 

• het beheer van uw werktaken 
• capaciteitsplanning 
• facturering 
• crm 
• uw documentarchief 
• en voor het registeren van uren 

Een aantal van deze systemen is misschien met elkaar verbonden om uw processen te stroomlijnen. Maar wat als er een manier is om al uw processen te stroomlijnen en alle losse systemen te combineren? Zodat u kunt werken met één gebruiksvriendelijke oplossing? En wat als dit integrale systeem ook nog eens speciaal ontwikkeld zou zijn voor accountants- en administratiekantoren? Het goede nieuws is dat dit systeem al bestaat en dat het uw werkdag er een stuk eenvoudiger op kan maken. 

In deze whitepaper leest u hoe u kunt bepalen of het tijd is om over te stappen naar een moderne oplossing voor uw organisatie oftewel practicemanagement. We gaan in op vijf aandachtspunten bij de selectie van een dergelijk systeem.