Accountancy in 2021: Wat we kunnen leren van de B2C-markt

26 februari 2021
Yuki

We waren nog nooit zoveel online als nu; van werkoverleg tot shoppen, het gebeurt digitaal. Elk jaar spenderen we meer tijd aan apps, websites en platforms via een toenemende hoeveelheid devices. Dit geldt voor consumenten, maar ook zeker voor ondernemers. 24/7 online zaken regelen biedt wendbaarheid en flexibiliteit.

Meer dan de helft van de ondernemers verwacht in de B2B-markt dezelfde realtime interactie die zij als particulier ervaren. Dat heeft ook invloed op de dienstverleners die ondernemers bedienen, zoals hun accountant. In dit e-book delen we belangrijke trends op het gebied van de B2C- en B2B-markt en de bijbehorende klantbehoefte. Waar je over gaat lezen:

• De wensen en behoeften van de digitale klant;
• het effect van digitalisering op de huidige ondernemer;
• het nieuwe speelveld van accountancy onder invloed van B2C;
• oplossingen en toepassingen voor B2B dienstverleners binnen accountancy.

Iedere toekomstgerichte accountant bereidt zich voor op verandering, zeker als het gaat om de moderne ondernemer die hij of zij bedient. Dit e-book biedt je inzicht in de huidige trends die verandering stimuleren en oplossingen om hier op geheel eigen wijze op in te spelen.

 

Download het e-book en ontdek hoe de financiële dienstverlening deze huidige trends, uitdagingen en oplossingen kan tackelen.