WKR tool automatiseert het administreren van werkkosten

Werkkosten administreren was altijd een flinke klus, zeker sinds de verplichting ze te specificeren. Voor ondernemers die met Yuki werken gaat dat met de nieuwe WKR tool van Yuki voortaan helemaal automatisch. De tool is een nieuwe stap op weg naar volledige Robotic Accounting, waarbij administratieve taken geautomatiseerd worden.

Werkkosten administreren was altijd een flinke klus, zeker sinds de verplichting ze te specificeren. Voor ondernemers die met Yuki werken gaat dat met de nieuwe WKR tool van Yuki voortaan helemaal automatisch. De tool is een nieuwe stap op weg naar volledige Robotic Accounting, waarbij administratieve taken geautomatiseerd worden.

Voor Yuki was de voornaamste reden om de tool te ontwikkelen het feit dat het administreren van werkkosten en het vervolgens berekenen van de vrije ruimte accountants en boekhouders veel tijd kostte. Dat bleek een drempel op te werpen het overzicht actueel te houden. Met de WKR tool wordt dit bezwaar weggenomen en kunnen accountant en ondernemer ook op dit gebied beter samenwerken. 

Werkkosten automatisch in de online boekhouding
Zodra de bonnen voor de werkkosten verwerkt zijn, zet de tool ze op de juiste plek, in de goede categorie en met het bijbehorende btw-percentage. De accountant kan verder op elk moment een handige samenvatting genereren met de bestede werkkosten en de beschikbare vrije ruimte ten opzichte van de totale loonsom en dit delen met de ondernemer.

De tool is door administratie- en accountantskantoren die klanten vanuit Yuki bedienen vanaf vandaag te activeren.