Aandachtspunten cloudoplossing voor intern kantoorbeheer (4): Overzicht en verbondenheid
Partnerbijdrage van Visma:
Lees hier: Aandachtspunten cloudoplossing voor intern kantoorbeheer (3): Optimaliseer uw winstgevendheid
U kunt over nog zoveel pientere en slagvaardige medewerkers beschikken, maar zonder toegang tot de juiste tools neemt hun kans op succes af.
Succesvolle accountants- en administratiekantoren weten welke hulpmiddelen hun werknemers nodig hebben om optimaal te kunnen presteren. Het is immers moeilijk om productief te zijn als u voortdurend bezig bent met het noteren van uren en cijfers in losse spreadsheets.
Dat is waar software voor intern kantoorbeheer om de hoek komt kijken. Met de juiste oplossing kunt u eenvoudig bijhouden welke taken er voor uw cliënten moeten worden uitgevoerd. Zo zorgt u dat de tijd van uw werknemers efficiënt kan worden besteed. Specifieke softwareoplossingen bieden bovendien geautomatiseerde mogelijkheden voor facturering en het maken van momentopnames van de productiviteit van uw personeel. Ze helpen u daarnaast met het plannen van taken, de voorbereiding op nieuw werk en het beheer van deadlines.
In een serie van 5 blogs vertellen wij u welke aandachtspunten er zijn bij de keuze van tool voor intern kantoorbeheer.
Aandachtspunt 4: Overzicht en verbondenheid dankzij de cloud
De inzet van een oplossing voor intern kantoorbeheer die u en uw werknemers altijd en overal toegang biedt tot relevante informatie, verandert uw bedrijfsvoering. Uw werknemers hoeven niet langer achter hun bureau te zitten om cliënten van dienst te kunnen zijn. Online toegang tot informatie maakt het bovendien aanmerkelijk eenvoudiger om de taken van uw werknemers te beheren. En als u naar de cloud overstapt, hoeft u niets meer te installeren, geen hardware aan te schaffen en niet om te kijken naar updates. Alles wordt automatisch voor u geregeld.
De cloud biedt u meer vrijheid. U zult niet langer achterlopen met het beheer van werktaken, deadlines of urenregistratie. U zult geen moeite meer hebben om documenten van cliënten terug te vinden. U kunt alles raadplegen en regelen in de cloud, op elk gewenst moment en vanaf iedere locatie.
Een krachtige tool voor intern kantoorbeheer biedt een realtime, transparant overzicht van alles wat voor uw praktijk van waarde is. Vergeet niet om onderzoek te doen naar de leverancier achter het product. U moet immers kunnen vertrouwen op diens vermogen om krachtige beveiliging en een hoge mate van beschikbaarheid te kunnen bieden.
Wilt u meer weten over het kiezen van de juiste software voor intern kantoorbeheer? Download dan de gratis whitepaper.