Total Specific Solutions neemt Digitale Services van CreAim over
Met deze aankoop zal TSS ervaring opdoen in de accountancybranche. eTD, de afdeling elektronische toegangsdiensten van CreAim en haar product ‘eHerkenning’ zijn geen onderdeel van de transactie en zullen bij de huidige eigenaren blijven.
DS is actief in de accountancybranche en ontwikkelt oplossingen in de vorm van klantenportalen waarop digitale interactie mogelijk wordt gemaakt tussen accountants, belastingadviseurs, salarisadministrateurs, klanten, externe partijen en de overheid. Het klantenportaal biedt diverse functionaliteiten en dient als oplossing voor accountantskantoren, autoriteiten (uitvragende partijen) en softwareleveranciers. Deze oplossing zorgt voor een vermindering van de gemiddelde werkdruk in de gehele accountancyketen. Hiermee voorziet DS in een veilige en geverifieerde oplossing voor het volgen van workflows en het verzenden van verantwoordingsinformatie naar de externe partijen zoals de Kamer van Koophandel, Belastingdienst, etc.)
Ramon Zanders, General Manager bij TSS: “DS is als software-unit actief in een specifieke verticale markt en is daarom een goede toevoeging aan onze software groep TSS. Het bedrijf is de koploper op het gebied van identiteit management, digitale ondertekening, authenticatie en oplossingen omtrent klantinteractie in zijn niche. CreAim DS heeft een indrukwekkende klantenlijst met meer dan 1200 accountantskantoren waaronder twee van de Big 4. Verder heeft CreAim DS samenwerkingsverbanden met KPN en Wolters Kluwer. Frank Jonker, een registeraccountant, oprichter van CreAim DS in 2001, zal aansluiten bij TSS als Managing Director en zal rapporteren aan Robert Heinen, de Managing Director van Van Brug Software en hoofd van alle Business Units in de notariële branche.”
Frank Jonker, CEO van CreAim DS: “Wij waren op zoek naar een gelegenheid om de toekomst van DS te garanderen evenals een mogelijkheid om onze ambitieuze groei binnen onze branche te realiseren. TSS biedt ons de mogelijkheid om op lange termijn onze inzet te verzekeren naar onze klanten en functioneert daarnaast als een fundament voor onze toekomstige groei. Wij kijken ernaar uit om te leren van de ervaringen van TSS / CSI. Ook hebben wij dezelfde waarden op het gebied van klantgerichtheid en flexibiliteit. Daarnaast krijgen medewerkers een hoge prioriteit bij TSS. Er is veel aandacht voor de ontwikkeling van de medewerkers, dat op lange termijn essentieel is voor de continuïteit van onze productportfolio. De ervaringen, best practices en schaal van TSS zullen voor ons een groot voordeel zijn voor onze positie op de markt.”