[advertorial] Tess enthousiast ontvangen binnen accountancymarkt
Arnold Boersma heeft als productmanager van Tess de lancering van dichtbij meegemaakt. Hij vertelt; “Kantoren zien de potentie van Tess en de kracht van het Salesforce-platform. De applicatie is interessant voor ieder accountants- of administratiekantoor dat hun relatiebeheer naar een hoger niveau wil tillen. Daarom zijn we in gesprek met diverse kantoren. Sommige zijn op zoek naar vervanging van hun huidige CRM-applicatie, anderen willen er juist eentje starten. De lancering van Tess is ten tweede goed ontvangen bij onze bestaande MijnAccountantsPortal-klanten. De naadloze integratie met MijnAccountantsPortal levert direct veel voordelen op. Zo kan je bijvoorbeeld op een enkele plek klanten en gebruikers onderhouden.”
216 Accountants is een Tess-gebruiker met negen vestigingen door heel Nederland. Ook zij willen hun relatiebeheer naar een hoger niveau tillen. Hun adviseur nieuwe technologie en innovatie, Martin de Bie, sprak over wat hen als eerste aantrok tot Tess. “We vonden Tess in eerste instantie interessant vanwege de platformgedachte. Daarnaast was het een doorslaggevend punt dat Tess gebaseerd is op Salesforce-technologie. We herkenden onszelf in de innovatieve gedachtegang die Acuity heeft. Zij zijn bekend met de accountancymarkt en durven risico’s te nemen door dit nieuwe platform op de markt te brengen.”
Belangrijkste link naar de klant
De accountancymarkt toont volop interesse in Tess. Arnold Boersma vertelt; “De eerste reacties over Tess zijn positief. Gebruiksvriendelijkheid wordt daarin vaak genoemd. De kracht van een goed relatiebeheersysteem is nu eenmaal dat het gebruikersvriendelijk moet zijn. Daarvoor is eenvoud het belangrijkste. Als het niet eenvoudig is voor de eindgebruikers wordt het ook niet gedaan. Daarnaast ziet iedereen dat als je klantdata centraal deelt, dit veel voordelen oplevert in het dagelijks werk. Goed relatiebeheer levert klanttevredenheid op!”
Martin de Bie van 216 Accountants kan de kracht van een goed relatiebeheersysteem als Tess beamen; “Tess is de belangrijkste link van ons naar de klant. Het is, bij wijze van spreken, de bril waarmee wij intern goed naar onze klanten kunnen kijken. Het is het centrale systeem waarin al onze klantdata samenkomt en zichtbaar is. De applicatie is dus eigenlijk de spin in het web.”
Genoeg in het vooruitzicht
Tess heeft dus een mooie intrede gemaakt in de accountancymarkt. Hier gaat het echter niet bij blijven. Arnold Boersma heeft samen met Acuity nog genoeg in het vooruitzicht; “De basis die we nu hebben biedt al heel veel mogelijkheden, bijvoorbeeld voor kantoren die starten of overstappen naar een ander CRM. Alle basisfunctionaliteiten die je zoekt zitten erin. De kracht van Tess en het Salesforce-platform zit verder in hetgeen wat de meeste kantoren nu nog niet gebruiken; workflows. Op basis van input van onze bestaande klanten, zoals 216, worden deze workflows uitgebreid en als standaard aangeboden.”
216 heeft ook toekomstplannen voor Tess, aldus de Bie; “We willen verder kunnen groeien door steeds meer applicaties aan Tess te koppelen. Zo kunnen we ons ecosysteem aan software en applicaties rondom Tess verder opbouwen.”
Niet alleen kijkt Acuity naar de toekomst op de korte termijn, maar ook op de langere. Er zijn genoeg plannen voor deze nieuwe standaard in relatiebeheer. Arnold Boersma geeft aan; “Richting de toekomst zal data-analyse belangrijker worden om met je diensten aan te blijven sluiten op je klanten. Naast het aansluiten willen we ook diensten uitbreiden bij klanten en potentiële klanten. Met Tess en Salesforce ben je op de toekomst voorbereid.”
Here to stay
Het mag dus duidelijk zijn dat Tess enthousiast ontvangen wordt. De geluiden vanuit de accountancymarkt zijn positief. Tess is here to stay en het aantal gebruikers binnen de accountancymarkt zal gaan toenemen.
Wil je meer weten over Tess? Dan kan je er hier meer over lezen; https://www.acuity.nl/product/tess