Snel en simpel online rekeningen versturen
Met SnelStart Web kunnen ondernemers op elk moment en vanaf iedere plek hun boekhouding bijwerken en rekeningen versturen.
Een herkenbaar beeld voor veel zzp’ers en kleine zelfstandigen: het kwartaal is om en de btw-aangifte moet worden gedaan. Hét moment om de administratie bij te werken. Dus ordners, brievenbakjes of zelfs schoenendozen vol bonnetjes uitzoeken, de mail doorspitten naar inkoopfacturen en checken of alle rekeningen wel de deur uit zijn en of er al is betaald. Een tijdrovende klus. Met de online-toepassing van SnelStart, ook als app te downloaden, kunnen inkoopbonnen en -facturen voortaan meteen digitaal worden verwerkt. Inscannen of fotograferen en meteen verwerken in de boekhouding. Dit uploaden is zo gepiept en voorkomt een berg administratie na drie maanden.
Snel een factuur maken
SnelStart ontwikkelt zich steeds meer tot een bedrijf dat zijn klanten slimme en laagdrempelige web-oplossingen biedt. Het nieuwe onlineplatform sluit naadloos aan op de andere (deels offline) pakketten van SnelStart. De ingescande of gefotografeerde bonnen worden in SnelStart waar mogelijk direct gekoppeld aan de bijbehorende boeking. Een factuur is zo gemaakt.
Betalingen checken
Het online dashboard geeft ondernemers snel inzicht in hun financiële situatie. Met een druk op de knop is de omzet inzichtelijk en kan worden gecheckt welke rekeningen nog openstaan.
SnelStart Web is op ieder device te gebruiken via de browser of te downloaden als app via de appstores (Android, iOS of Windows 10). Het beschikt over een overzichtelijke factuurlay-out en een slimme KvK-koppeling.
Online samenwerken
Via SnelStart Web kunnen ondernemers makkelijk online samenwerken met hun boekhouder. Gezamenlijk spreken zij af wat de klant zelf doet en waar de boekhouder of accountant het overneemt. Die kan op ieder moment meekijken in de administratie. Dat vergemakkelijkt de samenwerking en bespaart beide partijen tijd.
Gratis gebruik
Iedere ondernemer die de software van SnelStart wil proberen, kan gratis en direct beginnen. Voor de aanmelding bij SnelStart Web is alleen een e-mailadres nodig. Na de klik op starten in het aanmeldscherm kan een nieuwe gebruiker 30 dagen lang gratis gebruikmaken van SnelStart Web en de app. Aan de gratis probeerperiode zijn geen verdere verplichtingen verbonden.
Over SnelStart
SnelStart maakt boekhouden makkelijk voor ondernemers. Dit doet het Texelse familiebedrijf al 35 jaar met slimme oplossingen voor administratieve problemen. De software biedt veel gebruikersgemak tegen lage kosten. Inmiddels maken ruim 59.000 slimme ondernemers gebruik van SnelStart. SnelStart is Gold Partner van Microsoft op het gebied van Application Development en Cloud Platform. Op 1 juni van dit jaar werd SnelStart, uit 8000 partners in Nederland, verkozen tot Microsoft Country Partner of the Year 2017.