Q&A Accountancy Expo: ClockAssist
ClockAssist registreert automatisch de uren voor accountants en boekhouders op één seconde nauwkeurig. Bezoek de stand van ClockAssist tijdens Accountancy Expo op 27 oktober 2020.
Zes vragen aan algemeen directeur Tom van Eijmeren van ClockAssist:
1. Wat houdt je bezig bij ClockAssist?
Binnen ClockAssist ben ik verantwoordelijk voor productontwikkeling en accountmanagement.
2. Wat doen jullie om accountants juist nu te helpen?
Accountants hebben het altijd druk, wij zorgen voor rust, tijd en inzicht.
3. Hoe denk je dat de huidige situatie invloed heeft op de markt en het werk van de accountant?
Wij hebben gemerkt dat de kwaliteit van handmatige urenregistratie te wensen overlaat. Daarnaast gaan kantoren steeds meer abonnementen verkopen, waardoor het belang van accuraat tijd schrijven nog verder wegzakt bij de medewerker. De adviesuren waar het meest op verdiend wordt, zijn het moeilijkst in kaart te brengen.
4. Hoe speelt ClockAssist hierop in?
Wij brengen alle uren op één seconde nauwkeurig, volledig geautomatiseerd in beeld. Op deze manier heb je (ook bij verkoop van abonnementen) een supernauwkeurige urenregistratie en worden verloren uren beter in kaart gebracht.
5. Heb je een voorbeeld van de resultaten die de inzet van jullie product of dienst heeft opgeleverd?
Buiten rust, tijd en inzicht realiseren kantoren die met ClockAssist werken gemiddeld een stijging in declarabiliteit van 5 procent!
6. Welke innovaties in jullie product komen er dit jaar?
Ons gehele product is innovatief en one of a kind. Er zal steeds meer machine learning worden toegepast om nog meer geautomatiseerd te kunnen registreren.