Nieuwe diensten op supportplatform ‘Doorpakken’

Eind juni lanceerde ABN AMRO het online supportplatform Doorpakken. De website biedt tips, informatie en handige diensten om goed te kunnen blijven ondernemen in coronatijden.

Reacties van ondernemers op de website zijn positief. De website wordt op basis van klant feed back verder doorontwikkeld. Onder andere door aanvullende diensten te bieden die van pas kunnen komen in deze coronatijden. Sinds vorige week zijn er vier nieuwe diensten:

● Snel betaald. Facturen snel betaald krijgen 
● HROffice. Online ondersteuning bij het zoeken van personeel. 
● ABN AMRO boekhouden. Een boekhoudprogramma dat is geïntegreerd met internetbankieren en daardoor snel handige inzichten biedt en administratietijd bespaart. 
● Tikkie check voor horecaondernemers. Gasten betalen snel en makkelijk aan tafel.

Facturen snel betaald krijgen
Openstaande facturen eerder betaald krijgen? Met Snel Betaald maakt ABN AMRO het factuurbedrag alvast over.

Werving & selectie
HROffice biedt ondernemers een professionele vacaturesite, scherpe vacatureteksten en geautomatiseerd recruitment. Via ‘Doorpakken’ 3 maanden gratis uit te proberen.

Geïntegreerd online boekhouden
Juist in deze tijd willen ondernemers snel weten hoe ze er voor staan en niet meer tijd dan nodig kwijt zijn aan administratie. Boekhouden van ABN AMRO maakt dit mogelijk door de real-time koppeling met Internet Bankieren. Via ‘Doorpakken’ de eerste 3 maanden gratis te gebruiken.

Tikkie Check voor horecaondernemers
Met Tikkie Check betalen gasten in de horeca makkelijk en direct aan tafel met hun telefoon.

Online intake en meer informatie
Elke onderneming is anders. Met de online intake kunnen ondernemers zien welke diensten voor hen relevant zijn. Meer informatie over het supportplatform is te vinden op de ABN AMRO website.