Kaseya slaat handen ineen met accountingcloudsoftware Xero

Kaseya®, de toonaangevende leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor Managed Service Providers (MSP’s) en middelgrote bedrijven, kondigt een strategische samenwerking aan met Xero, een internationale speler in accountingcloudsoftware voor kleine bedrijven.

De samenwerking biedt directe integratie tussen Kaseya® BMS™ – de Kaseya Business Management Solution – en Xero. Zo worden klanten voorzien van gesynchroniseerde financiële en operationele data tussen beide bedrijfsapplicaties, profiteren zij van verbeterde efficiëntie en bieden zij eindgebruikers nog meer service. 
 
BMS ondersteunt alle operationele behoeften van MSP’s op het gebied van backend. Het is een belangrijke component van het Kaseya IT Complete Unified MSP Growth Platform. Kaseya’s missie is het aanbieden van de meest functionele PSA-oplossing (Professional Services Automation) in de markt. Het bedrijf maakt onder andere eenvoudige migratie mogelijk naar andere oplossingen binnen de branche, en biedt oplossingen tegen een derde van de prijs van de concurrentie. Kaseya zorgt ervoor dat BMS naadloos kan worden geïntegreerd met voor IT-serviceproviders belangrijke tools. In tegenstelling tot andere PSA-oplossingen die worden gefaciliteerd door derde partijen, leidt de directe integratie van BMS en Xero tot betere ondersteuning en een betere gebruikerservaring voor internationale klanten.
 
“Kaseya blijft innoveren en daarmee lossen we de problemen op, die inherent zijn aan de eerste-generatie PSA-oplossingen. Als de volgende-generatie PSA-oplossing in de markt stelt BMS onze klanten in staat om meer winst te realiseren en operationeel efficiënter te werk te gaan dankzij eenvoudig toegankelijke gegevensverzameling en -analyse”, zegt Jim Lippie, algemeen manager Cloud Computing bij Kaseya. “Onze nieuwe samenwerking met Xero biedt een extra laag van financiële intelligentie die eenvoudig binnen BMS te gebruiken is. Deze krachtige integratie bespaart onze MSP’s talloze uren aan administratie en backoffice.”
 
Met de integratie van BMS en Xero beschikken MSP’s nu over één enkele bron voor het bekijken en beheren van al hun financiële klantinformatie, inclusief factuurgeschiedenis, betalingsstatus, kredietstatus, aangekochte producten en diensten, en meer. De tweerichtingsdatastroom stelt het accountingteam tevens in staat om alle operationele informatie, zoals tickets, diensten, producten en tijdregistratie, naadloos te synchroniseren in Xero. Deze integratie biedt serviceproviders een uniek, compleet overzicht van de lifecycle van de klant – van begin tot eind.
 
Kijk voor meer informatie over de integratie tussen BMS en Xero op https://www.kaseya.com/products/bms