Deloitte opent The Garage voor digitale transformatie
Deloitte treedt buiten de gebaande paden door samen met klanten te gaan co-creëren op haar eigen nieuwe locatie. Dit gebeurt in The Garage, de volledig verbouwde voormalige Citroën garage naast het Olympisch Stadion in Amsterdam. Van 10 tot en met 12 april a.s. vindt het openingsfestival plaats.
Uit onderzoek blijkt dat organisaties de afgelopen jaren meer digitaal volwassen zijn geworden, maar nog steeds worstelen met het tastbaar maken van hun ambities en het implementeren van veranderingen. Deloitte opent daarom The Garage; een fysieke plek waar klanten door middel van co-creatie geholpen worden om hun ambities tastbaar te maken, te experimenteren en tot implementeerbare oplossingen te komen. Deloitte richt zich met The Garage op de combinatie strategie, creatie en technologie.
“The Garage is een energieke en creatieve omgeving waar we met onze samenwerkingspartners, weg van conventionele kantoren en remmende factoren, onze klanten nog beter en op grote schaal kunnen helpen in hun digitale transformatie, zegt Stephen Ward, Managing Partner Deloitte Digital.
In The Garage zorgen multidisciplinaire teams er voor dat digitale transformatie tastbaar wordt. Designers en technologie experts werken bijvoorbeeld samen met onze experts op gebieden als talent, organisatie design en digital supply chain. Door middel van design gedreven sessies worden vernieuwende proposities, bedrijven, klant- en werknemer ervaringen, tastbare prototypes, en concrete transformatieplannen ontwikkeld. De 1670 vierkante meters in The Garage zijn voorzien van de nieuwste technologieën zodat tijdens 2-10 weken ter plekke aan innovaties gebouwd kan worden.
“We kennen de onderwerpen in de boardroom en weten wat decisionmakers vragen. De huidige en nieuwe services van Deloitte komen in The Garage samen, waardoor de klant met een totaaloplossing vertrekt. We stoppen niet na het idee, of na creatie, onze klanten gaan naar huis met producten die ‘boardroomproof’ zijn en gelijk geïmplementeerd kunnen worden”, aldus Abby Godee, Partner Customer Strategy & Applied Design, Deloitte.