De software leverancier die liever gewoon blijft (en dat is bijzonder)

Een bekende verzekeraar roept vaak: Als je lang genoeg gewoon blijft, wordt je vanzelf bijzonder. Een mooie kreet vinden wij, helaas wordt die mening maar zelden door andere softwarebedrijven gedeeld...

Partnerbijdrage van:

Alles moet steeds sneller, efficiënter, meer digitaal en het liefst met zo min mogelijk menselijke tussenkomst. Wat software betreft zijn wij het daar mee eens. Een belangrijk verschil is de service naar onze klanten, die bieden wij al jaren met heel veel passie, plezier en professionaliteit! Die service wordt geboden door echte mensen die doorgaans al jaren bij ons werken, waarom? Omdat ze een passie hebben, het leveren van Service met een hoofdletter! Gaan wij dit veranderen? Nee! Nu niet, morgen niet en daarna ook niet! Wij kunnen terugkijken op jarenlange relaties met onze klanten en medewerkers en willen daar vooral mee doorgaan. 

Bellen is sneller
Steeds meer bedrijven vermelden geen telefoonnummer meer op hun website. Wanneer je een vraag hebt kun je dan een e-mail sturen, of gebruik maken van de chatfunctie op de website. Geen goede zaak, vinden wij. Klanten kunnen ons  bereiken, wij doen we er alles aan om te zorgen dat dit ook zo snel mogelijk lukt, ook per telefoon. Het is alleen onze software die we automatiseren, onze service is en blijft namelijk mensenwerk. Geen lange wachtrijen, gewoon direct een antwoord van een van onze vriendelijke en gepassioneerde mensen. Die snelheid hebben we door de jaren heen altijd vast weten te houden. Hoe wij dat doen? Het leveren van gewoon goede intuïtieve software zorgt ervoor dat de meeste klanten nooit het genoegen hebben gehad om met onze helpdesk te bellen. 

Mag het een onsje meer zijn?
Bij ons betalen klanten niet voor allerlei extra’s. Een bankenkoppeling hier, een extra factuur daar… Wij doen er niet aan mee. Wij hebben alle functionaliteiten op de plank liggen, en leveren die graag allemaal tegelijk uit aan onze klanten voor een normaal bedrag. Zo zorgen we dat onze klanten zoveel mogelijk voordeel hebben van onze oplossingen. Onze klanten worden daar blij van, en daar worden wij weer blij van. 

Zelfstandige keuzes
We zijn volledig zelfstandig, dat zijn wij vanaf het begin en dat willen we ook blijven. Geen grote directies, geen overdreven kantoren, gewoon bescheiden. Zo kunnen we het belang van onze klanten ook in de toekomst op de eerste plaats stellen. Dat vinden wij belangrijker dan het grote geld. Zelden worden bedrijven klantvriendelijker van een beursgang of private equity. Een dergelijke groei wordt namelijk vaak over de rug van de klanten gemaakt. Dit willen wij koste wat kost voorkomen. Liever blijven we wat kleiner, of eigenlijk, liever blijven we gewoon. 

Wat we niet doen
Onze prijzen ineens fors verhogen voorzien van een belerende uitleg? Doen we niet. Onze klanten dwingen om online te werken? Doen we niet. Roepen dat onze klanten moeten digitaliseren omdat ze anders failliet gaan? Doen we niet. Wij hoeven onze klanten niet te vertellen hoe ze moeten ondernemen, wij willen alleen goede software leveren om ze daarbij te helpen! Scheer dus niet alle software leveranciers over één kam wanneer u op zoek gaat naar een (nieuwe) partner om de processen in uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. 
Het is ons al 35 jaar duidelijk wat onze klanten willen: gewoon goede automatische bedrijfssoftware met een ouderwets goede service. De twee zaken die wij het liefst leveren! Voor ons de gewoonste zaak van de wereld, maar het lijkt er steeds meer op dat dit weldegelijk bijzonder is. 

Benieuwd hoe wij accountants- en administratiekantoren ondersteunen? Kijk op cash.nl/accountancy.