BDO verliest meeste SEC-audit klanten in laatste kwartaal 2015
In Q4 van 2015 wist het accountantskantoor Marcum LLP de meeste nieuwe SEC-audit klanten aan zich te binden. Netto kon Marcum 6 klanten verwelkomen (+11/-5).
Dit blijkt uit de laatste becijferingen van Audit Analytics, een instelling die de veranderingen in de Amerikaanse auditmarkt in de gaten houdt.
BDO verloor 12 klanten, won er 2 en komt netto dus uit op min 10 SEC-audit klanten. EY was de andere grote winnaar in het vierde kwartaal van 2015. De firma wist 8 nieuwe klanten binnen te halen, verloor er 4 (netto +4).
KPMG verloor er 10, won er 3 en komt netto dus uit op min 7.
AccountantWeek.nl informeert over zaken die voor accountants, medewerkers van MKB-accountantskantoren en hun klanten écht relevant zijn. Als lid ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws.
Ontvang de gratis nieuwsbrief Word nu lidPersonalia
Vacatures
Markt Update
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met een toelichting of advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
AccountantWeek.nl is onderdeel van Sijthoff Media, dé partner voor (finance) professionals. Benut de vele advertentiemogelijkheden.
Daan Commandeur
Partner Manager