Vijf vragen aan Simplicate

Exposant van de Accountancy Expo, Simplicate, maakt gebruiksvriendelijke business software waarmee bedrijven kernactiviteiten integraal kunnen beheren en stroomlijnen, van CRM en projectmanagement tot en met facturatie.

Partnerbijdrage van:

1. Welke belangrijke trends zien jullie in de accountancy en/of bij administratiekantoren?
De tijd van dure, zelf te beheren software komt steeds meer achter ons te liggen. Dit heeft lange tijd prima gewerkt, maar ook veel geld gekost in aanschaf en periodieke consultancy. Er is behoefte aan gebruiksvriendelijke online software, die standaard al perfect aansluit op je bedrijfsvoering.

Door deze verschuiving naar online software wordt de kracht van integraties ook steeds duidelijker. Geen decentrale vastlegging van gegevens, maar krachtige integraties die de verschillende applicaties met elkaar verbindt en gegevens altijd over de applicaties heen up-to-date houdt.

2. Hoe speelt Simplicate hier op in? 
We hebben een naam hoog te houden: onze software moet simpel zijn. Zowel voor de eindgebruiker, maar zeker ook in het beheer ervan. Je zult bij Simplicate in alles merken dat het uitblinkt in eenvoud. Alle onderdelen zijn logisch opgebouwd en ondersteunen je perfect bij al je bedrijfsprocessen. Van prospect tot klant en van uren tot facturen.

Doordat we vanaf dag 1 online software maken en gebruikmaken van de laatste technieken is Simplicate perfect integreerbaar met andere applicaties. Je ziet dit bijvoorbeeld terug in de vele accountancy integraties waarover we standaard beschikken, maar ook de naadloze integratie met je e-mail om deze eenvoudig op te slaan. Uiteraard heb je onderweg altijd al je klantgegevens bij de hand via de mobiele app.

3. Welk probleem lossen jullie op voor accountants- en/of administratiekantoren?
Een sterk vereenvoudigd facturatieproces: Veel kantoren worstelen vandaag de dag met hoe zij het beste om kunnen gaan met vaste prijzen, gecombineerd met advies- / meerwerk. Binnen Simplicate worden alle facturatiemethoden ondersteund en indien gewenst op een factuur verzameld. Bovendien zijn al onze gebruikers veel minder tijd kwijt aan hun facturatieproces. Simplicate voorkomt dubbel werk en zorgt ervoor dat je nooit meer uren vergeet te factureren.   

Realtime inzicht in je projectresultaat: Simplicate voorkomt het afboeken van uren. Door het vastleggen van budgetten kun je per dienstverlening precies de besteding volgen. Door de ingebouwde indicatoren zie je in een oogopslag welke werkzaamheden het budget overschrijden, zodat hier tijdig op bijgesteld kan worden. 

4. Heb je een voorbeeld van een klant en welke resultaten het heeft opgeleverd?
Het beste bewijs van de eenvoud en tijdwinst die Simplicate voor klanten oplevert is de foto die we via WhatsApp van een accountant binnenkregen. Het bericht bij de foto: "75 abonnementsfacturen met een paar klikjes de deur uit en verwerkt in de boekhouding. Ik had nog geen tijd om mijn koffie op te drinken, zo makkelijk en snel ging het!” 

Wij zien ook dat steeds meer accountants- en administratiekantoren Simplicate aan hun eigen klanten adviseren. Het grootste compliment wat je maar kunt krijgen!

5. Welke vernieuwingstip voor accountants om mee aan de slag te gaan? 
Denken in eenvoud – Het klinkt misschien gek, maar veel van onze klanten waren gewend om met geavanceerde software te werken en dachten dan ook vaak te moeilijk. De software van Simplicate is echter zo intuïtief opgezet dat de complexiteit verdwijnt, maar wel perfect je bedrijfsvoering ondersteunt. Wissel het traditionele uurtje-factuurtje in voor een toekomstbestendige abonnementsvorm. Investeer in langdurige klantrelaties met de cloud-based software van Simplicate.

[avg-advertorial slug=”kom-naar-de-accountancy-expo-op-16-juni-2020″]